Frontem do klienta – czyli prokonsumencki model sprzedaży

Dodano: 3 kwietnia 2018
Jest takie znane sformułowanie „klient nasz pan”, a z drugiej strony mamy pojęcie „petent”. Żadne z tych określeń nie definiuje we właściwy sposób relacji pomiędzy biurem rachunkowym a klientem. Najlepszy model to relacja partnerska realizowana w ramach prokonsumenckiego modelu sprzedaży.

Jest takie znane sformułowanie „klient nasz pan”, a z drugiej strony mamy pojęcie „petent”. Żadne z tych określeń nie definiuje we właściwy sposób relacji pomiędzy biurem rachunkowym a klientem. Najlepszy model to relacja partnerska realizowana w ramach prokonsumenckiego modelu sprzedaży.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
sprzedaż