Poznanie potrzeb klienta kluczem do sukcesu biura rachunkowego

Autor: Joanna Polańska Solarz

Dodano: 8 kwietnia 2024
7 prowadzenie biura
Niezależnie od zakresu usług, aby wyjść z ofertą biura do potencjalnych klientów, musimy dobrze poznać ich potrzeby i pokazać, jaką wartość będzie dla nich stanowić nawiązanie z naszym biurem współpracy lub jakie problemy dzięki nam rozwiążą.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Autor: Joanna Polańska Solarz

autorka specjalizuje się w promocji biur rachunkowych i kancelarii podatkowych