Umowa biura rachunkowego z klientem. Jak dobrze ułożyć relacje z uwzględnieniem KSeF

Dodano: 25 stycznia 2024
KSEF FSxx

Sprawdź jakie zmiany w umowach z klientem powinno w związku z wdrażaniem KSeF wprowadzić biuro rachunkowe. Poznaj obszary wymagające szczególnej uwagi, którymi jest: obieg dokumentów, odpowiedzialność biura w przypadku opóźnień, zakres działań biura w kontekście wystawiania faktur w imieniu klienta, uprawnienia dla biura w zakresie działań w KSeF, akceptacja faktur znajdujących się w KSeF przez klienta.

Z materiału wideo dowiesz się również:

  • W  jakiej formie najlepiej zawrzeć umowę z klientem?
  • Co to jest "forma dokumentowa"?
  • Jakie są zagrożenia przy ustnym zawieraniu umów?
  • Jaki wpływ na odpowiedzialność biura ma fakt czy klienta można uznać za konsumenta?
  • Co to są klauzule abuzywne?
  • Kiedy klient ma prawo odstąpienia od umowy?
  • Jak bezproblemowo dokonać zmiany umowy?