Strona internetowa biura rachunkowego. Dowiedz się, co musi zawierać, by była skutecznym narzędziem promocji

Dodano: 10 września 2018
O potrzebie i zaletach posiadania firmowej strony internetowej nie trzeba nikogo przekonywać, natomiast mało który właściciel biura rachunkowego, podejmując decyzję o stworzeniu nowej lub przebudowie starej strony, wie, jak należy się do tego przygotować. Wbrew pozorom zlecenie wykonania strony firmie zewnętrznej nie oznacza, że podpiszemy umowę i po uzgodnionym czasie otrzymamy link do gotowej witryny.

O potrzebie i zaletach posiadania firmowej strony internetowej nie trzeba nikogo przekonywać, natomiast mało który właściciel biura rachunkowego, podejmując decyzję o stworzeniu nowej lub przebudowie starej strony, wie, jak należy się do tego przygotować. Wbrew pozorom zlecenie wykonania strony firmie zewnętrznej nie oznacza, że podpiszemy umowę i po uzgodnionym czasie otrzymamy link do gotowej witryny.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
strona internetowa