Moja firma to ja. Jak zrobić dobre wrażenie na kliencie

Dodano: 14 lutego 2020
Wiele biur księgowych to firmy jednoosobowe lub takie, w których za kontakty z klientem odpowiada tylko właściciel. Na nim oparty jest wizerunek biura. Warto więc w przemyślany i świadomy sposób kształtować ten obraz, czyniąc z niego niematerialną, ale niezwykle cenną z biznesowego punktu widzenia wartość.

Wiele biur księgowych to firmy jednoosobowe lub takie, w których za kontakty z klientem odpowiada tylko właściciel. Na nim oparty jest wizerunek biura. Warto więc w przemyślany i świadomy sposób kształtować ten obraz, czyniąc z niego niematerialną, ale niezwykle cenną z biznesowego punktu widzenia wartość.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
reklama