Ubezpieczenie OC biura rachunkowego i jego pracowników. Czy wydatek na nie stanowi koszt podatkowy

Mariusz Olech

Autor: Mariusz Olech

Dodano: 18 września 2022
Z posiadaniem przez biura rachunkowe ubezpieczeń OC wiąże się konieczność opłacania składek, jak również prawidłowej kwalifikacji ponoszonych z tego tytułu wydatków. Niestety nie wszystkie takie wydatki biuro będzie mogło rozliczyć w kosztach prowadzonej działalności. Dowiedz się więcej.

Z posiadaniem przez biura rachunkowe ubezpieczeń OC wiąże się konieczność opłacania składek, jak również prawidłowej kwalifikacji ponoszonych z tego tytułu wydatków. Niestety nie wszystkie takie wydatki biuro będzie mogło rozliczyć w kosztach prowadzonej działalności. Dowiedz się więcej.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Mariusz Olech

Autor: Mariusz Olech

Prawnik z doświadczeniem w administracji skarbowej, dziennikarz. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentem podyplomowych studiów w zakresie Master of Business Administration. Wykładowca akademicki. Autor licznych publikacji z dziedziny podatków, prawa pracy i szeroko rozumianego prawa gospodarczego w czołowych polskich wydawnictwach.