O błędach w promocji biur rachunkowych. Sprawdź czego warto unikać

Dodano: 11 maja 2018
Mówi się, że nic tak nie zabija produktu lub usługi jak dobra reklama. To z pozoru paradoksalne stwierdzenie odnosi się niestety również do biur rachunkowych, które inwestując w aktywną promocję, zapominają o fundamentalnej zasadzie: najpierw doskonała usługa, a dopiero potem promocja.

Mówi się, że nic tak nie zabija produktu lub usługi jak dobra reklama. To z pozoru paradoksalne stwierdzenie odnosi się niestety również do biur rachunkowych, które inwestując w aktywną promocję, zapominają o fundamentalnej zasadzie: najpierw doskonała usługa, a dopiero potem promocja.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
×Nie udało się uruchomić wyszukiwarki, jeśli problem wystąpi ponownie prosimy o kontakt.