Marketingowa szkoła uwodzenia. Podaj klientowi powody dla którego powinien wybrać Twoje biuro

Dodano: 24 marca 2017
Wielu osobom promocja kojarzy się wyłącznie z reklamą: w gazetach, telewizji, na banerach w Internecie, w e-mailingu czy za pośrednictwem telemarketingu. Tymczasem jest jeszcze inny, nienatarczywy sposób, aby dotrzeć do klienta – promocja działa bowiem najlepiej wtedy, gdy coś pokazuje, a nie narzuca.

Wielu osobom promocja kojarzy się wyłącznie z reklamą: w gazetach, telewizji, na banerach w Internecie, w e-mailingu czy za pośrednictwem telemarketingu. Tymczasem jest jeszcze inny, nienatarczywy sposób, aby dotrzeć do klienta – promocja działa bowiem najlepiej wtedy, gdy coś pokazuje, a nie narzuca.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła