Promocja biura rachunkowego. Najważniejsze przyczyny rozczarowania marketingiem

Autor: Joanna Polańska Solarz

Dodano: 10 lipca 2020
dyrektor / prezes
Promocja biura rachunkowego. Najważniejsze przyczyny rozczarowania marketingiem Dwa główne powody sceptycznego podejścia do marketingu to nierealne oczekiwania lub niezrozumienie jego istoty. W tym artykule skupimy się na tym, jaka jest prawdziwa rola marketingu i dlaczego właściciele biur rachunkowych bywają rozczarowani jego efektami.
Promocja biura rachunkowego. Najważniejsze przyczyny rozczarowania marketingiem Dwa główne powody sceptycznego podejścia do marketingu to nierealne oczekiwania lub niezrozumienie jego istoty. W tym artykule skupimy się na tym, jaka jest prawdziwa rola marketingu i dlaczego właściciele biur rachunkowych bywają rozczarowani jego efektami.

Testuj Portal Biur Rachunkowych i magazyn Biuro Rachunkowe w praktyce przez 14 dni bezpłatnie.

To kompleksowy serwis ekspercki przeznaczony specjalnie dla właścicieli biur rachunkowych, który oferuje:

  • Portal Biur Rachunkowych – aktualności, zmiany, komentarze (w podziale na 12 zagadnień tematycznych), porady
  • Magazyn papierowy i elektroniczny
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami
  • Osobistego Opiekuna
  • Codzienne newslettery
  • Materiały „na życzenie”
  • E-booki, zestawienia, narzędzia
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Autor: Joanna Polańska Solarz

autorka specjalizuje się w promocji biur rachunkowych i kancelarii podatkowych
Słowa kluczowe:
promocja
wiper-pixel