• x
  • Biuro Rachunkowe w praktyceBiuro Rachunkowe w praktyce
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Aktualności
  • UOR/PKPIR
    • UoR
    • PKPiR
    • Testy wiedzy
  • Podatki
    • VAT
    • PIT/CIT
    • Inne podatki
  • Płace/ZUS
  • KSeF
  • Prawo
    • RODO
    • Działalność gospodarcza
  • Angielski
Wzory dokumentów
Deklaracje i formularze
E-szkolenia
Akty prawne
Kalkulatory
Wskaźniki i Stawki

Twoje Biuro

  • Twoje Biuro
FS(38)

Jak poczucie wartości pracowników i przełożonych kształtuje sukces biura rachunkowego?

Firma, w której pracownicy wykazują wysoki poziom świadomości, samoakceptacji, akceptacji innych, odpowiedzialności za siebie, asertywności (oraz szacunku dla asertywności innych), celowości i osobistej prawości, tworzy zespół o niezwykłej sile.

  • Data: 07.07.2024
AFS 91 str. 30 wybór klienta

Czym kieruje się klient, wybierając biuro rachunkowe?

Powierzenie swoich spraw finansowych odpowiedniej osobie pozostaje dla przedsiębiorców jedną z kluczowych decyzji biznesowych. Sprawdź, co ma na nią wpływ.

  • Anita Gołębiewska
  • Data: 09.05.2024
AFS 91 str. 33 pokonaj stres

Pokonaj stres. Proste sposoby na uniknięcie wypalenia zawodowego!

Wypalenie zawodowe w obecnych czasach zdarza się coraz częściej. Zazwyczaj zaczyna się od tego, że co dnia czujesz się coraz bardziej zmęczony i zniecierpliwiony, nie tylko wobec obowiązków zawodowych, ale też rodziny. Niestety często gdy wewnętrzny głos nawołuje do odpoczynku, ambicja skłania do wytężonej pracy. Gdy go nie posłuchamy, nadchodzi moment, gdy ciało odmawia posłuszeństwa. Słuchajmy więc sygnałów swojego ciała i dawajmy sobie czas na wypoczynek i relaks.

  • Data: 08.05.2024
FS(3)

 Miesięczny raport obsługi klienta. Dobra praktyka w biurze rachunkowym

Sprawdź w jakim celu biuro rachunkowe może sporządzać miesięczne raporty dla swoich klientów i co powinno być w nich zawarte.

  • Anita Gołębiewska
  • Data: 08.05.2024
FS pytania

Czy dopuszczalny jest zastaw na dokumentacji księgowej klienta

Prowadzenie biura rachunkowego – jak każdego innego rodzaju działalności gospodarczej – związane jest z ryzykiem. Konieczność opłacania należności publiczno-prawnych (podatków, składek ZUS) dotyczy wszystkich przedsiębiorców. Jednak całkowity brak płatności za wystawione faktury nie bywa udziałem każdego prowadzącego działalność gospodarczą. Opóźnienia zdarzają się, natomiast całkowity brak płatności za świadczenie jest patologią gospodarki.

  • Łukasz Matusiakiewicz
  • Data: 11.03.2024
Webinary FS-1

Definiowanie i skuteczna realizacja celów biznesowych biura rachunkowego. Ważne wskazówki

W dzisiejszym środowisku biznesowym właściciele biur rachunkowych borykają się z szeregiem wyzwań, które wymagają strategicznego podejścia do zarządzania. Konkurencja, zmiany regulacyjne oraz rozwijające się technologie sprawiają, że stawianie celów staje się kluczowym elementem sukcesu. Właściciele biur rachunkowych muszą nie tylko efektywnie obsługiwać klientów, ale także planować rozwój swojej firmy.

  • Data: 08.02.2024
Tłusty czwartek i faworki

Faworki wg Księgowej po godzinach

Już dzisiaj złap przepis na faworki Księgowej po godzinach, pamiętaj, że w tym przypadku księgowa wie, co ma wyjść i składniki daje "na oko". Ale zawsze wychodzą i zawsze zniewalają smakiem!

  • Data: 04.02.2024
pulpit luty post

Tapety na pulpit. LUTY

Pobierz plik i rozpakuj, a następnie ciesz jedną z czterech  piękna tapet z kalendarzem na luty.

  • Data: 01.02.2024
Tapeta na pulpit do biura rachunkowego

Tapeta na poprawę nastroju w styczniu

Pobierz cudowną zimową tapetę z kalendarzem na styczeń i zaczynaj poniedziałki z przyjemnością. 

  • Data: 06.01.2024
4

Zrozumieć, Słuchać, Działać. Skuteczna komunikacja w środowisku biznesowym

W świecie biznesu umiejętność komunikacji ma bezpośredni wpływ na budowanie trwałych relacji. Stanowi nie tylko sztukę, ale przede wszystkim kluczową kompetencję, będącą  fundamentem sukcesu przedsiębiorstwa. Solidne relacje z partnerami biznesowymi, klientami i współpracownikami sprzyjają nie tylko efektywnej współpracy, lecz także mają istotny wpływ na stabilny rozwój firmy.

  • Data: 10.12.2023
  • « pierwsza
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
  • ostatnia »
6337627562726271621261756170616861246100

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

Nr 93 sierpień 2024 r.

Nr 93 sierpień 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej
Czytaj online

Masz pytanie?
redaktor

Skorzystaj z porad ekspertów

Opisz swój problem i prześlij do Redaktora Portalu Biur Rachunkowych:
[email protected]

Katarzyna Brzozowska - redaktor Portalu

Porad udzielają najlepsi experci

Sprawdź ekspertów serwisu »

Zapisz się na newsletter
Amortyzacja w firmie 2024

Odbierz e-book w prezencie

Amortyzacja w firmie 2024

Konferencje

Sygnaliści Wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń sygnalistów cz. II
więcej
Wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń sygnalistów cz. I Poznaj zasady
więcej
Ulga Badawczo rozwojowa. Komentarz do grafu
więcej
 Miesięczny raport obsługi klienta. Dobra praktyka w biurze rachunkowym
więcej

Opinie czytelników

Dzięki za fiszki z angielskim. Uwielbiam się z nich uczyć :-) Ewa

Informacje

»Oferta

»Redakcja

»Lista wydań

»Regulamin

»Pomoc

»Kontakt

»Polityka prywatności

»Publikacje Oficyny FK

»Reklama

Partnerzy



Kontakt

Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa

Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10

Email: [email protected]

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]

  •  
  •  

Teraz możesz korzystać bez limitu z porad ekspertów

Zadaj pytanie »

x

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka