• x
  • Biuro Rachunkowe w praktyceBiuro Rachunkowe w praktyce
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Aktualności
  • UOR/PKPIR
    • UoR
    • PKPiR
    • Testy wiedzy
  • Podatki
    • VAT
    • PIT/CIT
    • Inne podatki
  • Płace/ZUS
  • KSeF
  • Prawo
    • RODO
    • Działalność gospodarcza
  • Angielski
Wzory dokumentów
Deklaracje i formularze
E-szkolenia
Akty prawne
Kalkulatory
Wskaźniki i Stawki

Twoje Biuro

  • Twoje Biuro
Ręka młodej osoby trzyma długopis i dokumenty

Należyte zabezpieczenie informacji otrzymywanych od klienta. Jaką umowę podpisać, by zagwarantować potencjalnym klientom poufność informacji

Do wyceny usługi często niezbędne jest przeanalizowanie ksiąg rachunkowych. Aby bez obaw potencjalny klient udostępnił swoje księgi, można zaproponować podpisanie deklaracji o zachowaniu poufności.

  • Data: 12.06.2023
3

Rozpoczynając współpracę z nowym klientem, warto jasno określić zasady obiegu dokumentów

Ważnym atutem biura rachunkowego może być włączenie do swojej oferty możliwości osobistego odbioru dokumentów od klienta. Pozwala to przedsiębiorcom na zaoszczędzenie czasu, a rozliczającym księgi daje większe szanse na terminowe otrzymanie niezbędnych do rozliczenia dokumentów.

  • Data: 12.06.2023
dokumenty, pisma

Umowa o prowadzenie ksiąg rachunkowych. Co warto w niej określić

Prawidłowo skonstruowana umowa o usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych może pomóc w sprawnym wykonywaniu usług oraz uchronić biuro przed negatywnymi konsekwencjami przy ewentualnym sporze z klientem.

  • Data: 12.06.2023
kobieta trzyma dokumenty

Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, czyli RODO w biurze rachunkowym

Prawidłowa realizacja umowy obsługi księgowej wymaga powierzenia danych przez Zleceniodawcę. W tej sytuacji niezbędne jest oświadczenie, wydane przez klienta, że jest Administratorem Danych Osobowych, które powierza Zleceniobiorcy do przetwarzania oraz oświadczenia, że pozyskał je legalnie, z poszanowaniem przepisów prawa polskiego i europejskiego.

  • Data: 12.06.2023
Rejestrowanie spółek na Cyprze

Czy biuro rachunkowe może zajmować się rejestrowaniem spółek?

Pytanie: Czy prowadząc biuro rachunkowe, można się zajmować rejestracją spółek. Jakie warunki należy spełnić w celu rejestrowania spółek?

  • Data: 12.05.2023
Deklaracja VAT-13 przez Internet

Strona internetowa biura rachunkowego. O czym warto pamiętać?

O potrzebie i zaletach posiadania firmowej strony internetowej nie trzeba nikogo przekonywać, jest to bardzo ważne, szczególnie teraz, gdy większość potencjalnych klientów szuka informacji w Internecie. Niestety mało który właściciel biura rachunkowego, podejmując decyzję o stworzeniu nowej lub przebudowie starej strony wie, jak należy się do tego przygotować.

  • Data: 12.05.2023
Facebook w strategii marketingowej

Promocja biura rachunkowego. Poznaj kanały, którymi możesz się posłużyć

Wysoka jakość podobno powinna się bronić sama, czasem jednak warto promować własne usługi. Dla biura rachunkowego najważniejszym źródłem nowych zleceń są polecenia ze strony zadowolonych z obsługi aktualnych klientów. Potwierdzają to różnego rodzaju badania. Także sami księgowi przyznają, że większość zleceń uzyskują dzięki rekomendacjom. Czasem warto jednak też pomyśleć o obecności w mediach społecznościowych.

  • Data: 11.04.2023
Błędne rozumienie komunikatów drugiej osoby może prowadzić do konfliktu

Trudne sytuacje w biurze. Problemy i sukcesy to część zawodowego życia

W każdym biurze zdarzają się trudne sytuacje i konflikty, a zależności służbowe mogą utrudniać wspólne funkcjonowanie. Komplementy mogą być źle odczytane, a krytyka, na którą nie można bezpiecznie odpowiedzieć, może wywołać skutki zupełnie odwrotne od oczekiwanych. Warto wiedzieć, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, by nie psuć biurowych relacji, ale odnosić zamierzone skutki.

  • Data: 13.03.2023
ręce w powitaniu

Zasady precedencji. Kto pierwszy, a kto ostatni?

Z pewnością każdy zawahał się kiedyś w chwili, gdy musiał przywitać się, przedstawić lub podać rękę. Te z pozoru prozaiczne czynności potrafią sprawić kłopot – gdy w ważnej dla nas sytuacji zastanowimy się nad tym, kto powinien wyjść z inicjatywą powitania, okazuje się, że nie do końca wszystko jest jasne. Relacje towarzyskie i relacje biznesowe rządzą się innymi prawami. W pracy płeć i wiek nie mają żadnego znaczenia, bo liczą się wyłącznie stanowiska.

  • Data: 13.02.2023

Wizerunek pracownika biura, czyli dress code w pracy

Dress code to nic innego jak zbiór zasad opisujących sposoby na dostosowywanie ubioru do okoliczności. Warto o nim pamiętać przy kontaktach z klientami. Sprawdź, jak powinien wyglądać twój strój do pracy.

  • Data: 14.12.2022
  • « pierwsza
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »
  • ostatnia »
5787579757865788574957485696564655565404

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

Nr 93 sierpień 2024 r.

Nr 93 sierpień 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej
Czytaj online

Masz pytanie?
redaktor

Skorzystaj z porad ekspertów

Opisz swój problem i prześlij do Redaktora Portalu Biur Rachunkowych:
[email protected]

Katarzyna Brzozowska - redaktor Portalu

Porad udzielają najlepsi experci

Sprawdź ekspertów serwisu »

Zapisz się na newsletter
Amortyzacja w firmie 2024

Odbierz e-book w prezencie

Amortyzacja w firmie 2024

Konferencje

Sygnaliści Wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń sygnalistów cz. II
więcej
Wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń sygnalistów cz. I Poznaj zasady
więcej
Ulga Badawczo rozwojowa. Komentarz do grafu
więcej
 Miesięczny raport obsługi klienta. Dobra praktyka w biurze rachunkowym
więcej

Opinie czytelników

Dzięki za fiszki z angielskim. Uwielbiam się z nich uczyć :-) Ewa

Informacje

»Oferta

»Redakcja

»Lista wydań

»Regulamin

»Pomoc

»Kontakt

»Polityka prywatności

»Publikacje Oficyny FK

»Reklama

Partnerzy



Kontakt

Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa

Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10

Email: [email protected]

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]

  •  
  •  

Teraz możesz korzystać bez limitu z porad ekspertów

Zadaj pytanie »

x

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka