• x
  • Biuro Rachunkowe w praktyceBiuro Rachunkowe w praktyce
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Aktualności
  • UOR/PKPIR
    • UoR
    • PKPiR
    • Testy wiedzy
  • Podatki
    • VAT
    • PIT/CIT
    • Inne podatki
  • Płace/ZUS
  • KSeF
  • Prawo
    • RODO
    • Działalność gospodarcza
  • Angielski
Wzory dokumentów
Deklaracje i formularze
E-szkolenia
Akty prawne
Kalkulatory
Wskaźniki i Stawki

ZMIANY W PRZEPISACH

  • ZMIANY W PRZEPISACH

Współpraca z instytucjami finansowymi w dobie pandemii

W obliczu pandemii wielu przedsiębiorców oraz firm musiało ograniczyć lub nawet zawiesić swoją działalność. Jednak zobowiązania nadal należy płacić. Wiele podmiotów również nadal potrzebuje korzystać z zewnętrznego finansowania. W jaki sposób poradzić sobie w tym trudnym okresie?

  • Robert Sierant
  • Data: 16.04.2020

Wniosek udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ZUS

  • Data: 13.04.2020

Jak uzyskać dofinansowanie do części wynagrodzeń i składek ZUS z Funduszu Pracy

Dofinansowanie do części wynagrodzeń i składek ZUS dla przedsiębiorców będących pracodawcami to jeden z rodzajów wsparcia z Funduszu Pracy, o które możesz się starać się za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy. Sprawdź, jakie musisz spełnić warunki i jakie wnioski wypełnić.

  • Data: 10.04.2020

Jak składać wnioski o pożyczkę dla mikroprzedsiębiorcy na bieżące koszty działalności

W ramach pakietu świadczeń dla przedsiębiorców w celu przeciwdziałania negatywnym skutkom epidemii koronawirusa dostępna jest jednorazowa pożyczka na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Dowiedz się, jakie warunki musisz spełnić, aby ją uzyskać, i kiedy może być umorzona.

  • Data: 09.04.2020

UMOWA POŻYCZKI O NUMERZE TOŻSAMYM Z NUMEREM ZŁOŻONEGO WNIOSKU NA POKRYCIE BIEŻĄCYCH KOSZTÓW PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ MIKROPRZEDSIĘBIORCY

  • Data: 07.04.2020

Wniosek o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej

  • Data: 07.04.2020

Wniosek o umorzenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy

  • Data: 07.04.2020

Przestój ekonomiczny lub obniżenie wymiaru czasu pracy - jak się starać o dotacje z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Jeśli wdrożysz w firmie przestój ekonomiczny lub obniżysz wymiar czasu pracy z powodu epidemii koronawirusa, możesz się starać o dopłaty do części wynagrodzeń i składek ZUS, które będą wypłacać Wojewódzkie Urzędy Pracy. Sprawdź, ile wyniesie dofinansowanie i jakie musisz spełnić warunki.

  • Data: 06.04.2020

Wniosek o przyznanie świadczeń na rzecz ochrony miejsc pracy ze środków Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych

  • Data: 06.04.2020

Wykaz pracowników objętych przestojem ekonomicznym lub obniżonym czasem pracy

  • Data: 06.04.2020
  • « pierwsza
  • «
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • »
  • ostatnia »
3314331333123311330933083310330433063307

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

Nr 93 sierpień 2024 r.

Nr 93 sierpień 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej
Czytaj online

Masz pytanie?
redaktor

Skorzystaj z porad ekspertów

Opisz swój problem i prześlij do Redaktora Portalu Biur Rachunkowych:
[email protected]

Katarzyna Brzozowska - redaktor Portalu

Porad udzielają najlepsi experci

Sprawdź ekspertów serwisu »

Zapisz się na newsletter
Amortyzacja w firmie 2024

Odbierz e-book w prezencie

Amortyzacja w firmie 2024

Konferencje

Sygnaliści Wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń sygnalistów cz. II
więcej
Wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń sygnalistów cz. I Poznaj zasady
więcej
Ulga Badawczo rozwojowa. Komentarz do grafu
więcej
 Miesięczny raport obsługi klienta. Dobra praktyka w biurze rachunkowym
więcej

Opinie czytelników

Dzięki za fiszki z angielskim. Uwielbiam się z nich uczyć :-) Ewa

Informacje

»Oferta

»Redakcja

»Lista wydań

»Regulamin

»Pomoc

»Kontakt

»Polityka prywatności

»Publikacje Oficyny FK

»Reklama

Partnerzy



Kontakt

Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa

Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10

Email: [email protected]

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected] Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 [email protected]

  •  
  •  

Teraz możesz korzystać bez limitu z porad ekspertów

Zadaj pytanie »

x

© Wydawnictwo Wiedza i Praktyka