• x
  • Biuro Rachunkowe w praktyceBiuro Rachunkowe w praktyce
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Aktualności
  • UOR/PKPIR
    • UoR
    • PKPiR
    • Testy wiedzy
  • Podatki
    • VAT
    • PIT/CIT
    • Inne podatki
  • Płace/ZUS
  • KSeF
  • Prawo
    • RODO
    • Działalność gospodarcza
  • Angielski
Wzory dokumentów
Deklaracje i formularze
E-szkolenia
Akty prawne
Kalkulatory
Wskaźniki i Stawki

ZMIANY W PRZEPISACH

  • ZMIANY W PRZEPISACH

Oczekiwanie na zwrot VAT w czasach COVID-19

  • Data: 01.06.2020

Uwaga! Uchroń klienta przed koniecznością zwrotu otrzymanego wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej

Wypełniając wnioski do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Powiatowego Urzędu Pracy, Polskiego Fundusz Rozwoju o wsparcie w ramach tarcz antykryzysowych, należy wykazać się skrupulatnością oraz wnikliwą analizą treści wypełnionych wniosków, zwłaszcza w odniesieniu do liczby pracowników oraz prawidłowej kalkulacji kwoty wsparcia. Inaczej istnieje ryzyko że dofinasowanie trzeba będzie zwrócić.

  • Data: 30.05.2020

Od 24 maja br. znowu zaczną biec terminy w postępowaniach podatkowych

Od 24 maja 2020 r. rozpoczynają swój bieg lub kończą okresy zawieszenia terminów w postępowaniach administracyjnych i sądowych, które z powodu epidemii koronawirusa jeszcze nie rozpoczęły biegu lub uległy zawieszeniu. Występując w sprawach klientów uważaj, aby nie przeoczyć ich upływu.

  • Data: 28.05.2020

Ile jeszcze mamy czasu na sprawozdanie finansowe i zeznanie podatkowe. Przypomnienie nowych terminów

Zmiany przepisów w zakresie terminów dotyczących sprawozdań finansowych i zeznań podatkowych na pewno są ułatwieniem, ale też ujęte w rożnych ustawach i rozporządzeniach wprowadziły nieład. Poniżej prezentujemy uporządkowany wykaz terminów po zmianach.

  • Katarzyna Druczak
  • Data: 27.05.2020

Od 24 maja br. znowu zaczną biec terminy w postępowaniach podatkowych

Od 24 maja 2020 r. rozpoczynają swój bieg lub kończą okres zawieszenia terminy w postępowaniach administracyjnych i sądowych, które z powodu epidemii koronawirusa jeszcze nie rozpoczęły biegu lub uległy zawieszeniu. Występując w sprawach klientów uważaj, aby nie przeoczyć ich upływu.

  • Data: 26.05.2020

Rodzaje wsparcia dla przedsiębiorców w ramach tarczy antykryzysowej

  • Data: 25.05.2020

Tarcza Antykryzysowa 3.0 Nowe rozwiązań dla przedsiębiorców

  • Data: 21.05.2020

Tarcza Antykryzysowa 3.0. Świadczenie postojowe dla szerszej grupy przedsiębiorców

  • Data: 20.05.2020

Tarcza Antykryzysowa 3.0. Zniesienie limitu przychodu przy zwolnieniu z ZUS

  • Data: 19.05.2020

Jak zawiesić działalność gospodarczą w czasie pandemii koronawirusa

Obecna sytuacja spowodowana COVID-19 postawiła w trudnej sytuacji większość polskich przedsiębiorców, którzy muszą się zmagać z brakiem klientów, absencją pracowników, przerwaniem łańcuchów dostaw, czy z ustawowymi ograniczeniami w zakresie wykonywania określonych rodzajów działalności. Pomimo tego, że rząd wdrożył pakiet pomocowych rozwiązań prawnych i finansowych w postaci tzw. Tarczy Antykryzysowej, to jednak wiele firm zdecydowało się na alternatywne rozwiązania mające pomóc im przetrwać ten ciężki czas, względnie rozważa ich zastosowanie. Jednym z nich jest czasowe zawieszenie działalności gospodarczej.

  • Mariusz Olech
  • Data: 15.05.2020
  • « pierwsza
  • «
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • »
  • ostatnia »
3333333233313330332933283327332633253324

Aktualny numer Pokaż listę wydań »

Nr 93 sierpień 2024 r.

Nr 93 sierpień 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej
Czytaj online

Masz pytanie?
redaktor

Skorzystaj z porad ekspertów

Opisz swój problem i prześlij do Redaktora Portalu Biur Rachunkowych:
biurorachunkowe@wip.pl

Katarzyna Brzozowska - redaktor Portalu

Porad udzielają najlepsi experci

Sprawdź ekspertów serwisu »

Zapisz się na newsletter
Amortyzacja w firmie 2024

Odbierz e-book w prezencie

Amortyzacja w firmie 2024

Konferencje

Sygnaliści Wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń sygnalistów cz. II
więcej
Wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń sygnalistów cz. I Poznaj zasady
więcej
Ulga Badawczo rozwojowa. Komentarz do grafu
więcej
 Miesięczny raport obsługi klienta. Dobra praktyka w biurze rachunkowym
więcej

Opinie czytelników

Dzięki za fiszki z angielskim. Uwielbiam się z nich uczyć :-) Ewa

Informacje

»Oferta

»Redakcja

»Lista wydań

»Regulamin

»Pomoc

»Kontakt

»Polityka prywatności

»Publikacje Oficyny FK

»Reklama

Partnerzy



Kontakt

Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a,
03-918 Warszawa

Centrum Obsługi Klienta
Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
Telefon: 22 518 29 29
Fax: 22 617 60 10

Email: cok@wip.pl

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 cok@wip.Wydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 cok@wip.plWydawnictwo Wiedza i Praktyka ul. Łotewska 9a 03=918 Warszawa Centrum Obsługi Klienta Czynne: pn-pt w godz. 8:00-17:00 Telefon: 22 518 29 29 Fax: 22 617 60 10 cok@wip.pl

  •  
  •  

Teraz możesz korzystać bez limitu z porad ekspertów

Zadaj pytanie »

x

2025 © Wydawnictwo Wiedza i Praktyka